E-book
In basket
Celem niniejszej monografii, stanowiącej pokłosie IX edycji konferencji „Nowe media i technologie komunikacji marketingowej” zorganizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących wykorzystania nowych technologii i nowych mediów w komunikacji marketingowej. W centrum uwagi Autorów – studentów i doktorantów reprezentujących różne krajowe ośrodki akademickie – znalazły się takie kwestie, jak: identyfikacja nowych trendów w komunikacji marketingowej z wykorzystaniem mediów społecznościowych, wykorzystanie nowych mediów i technologii w komunikowaniu systemowych produktów turystyki kulturowej, projektowanie doświadczeń w zakresie marketingu cyfrowego dla sieci kin, analiza strategii komunikacyjnych realizowanych przez marki oferujące roślinne zamienniki mięsa (RZM) w mediach społecznościowych, wykorzystanie social mediów jako ważnego elementu komunikacji marketingowej i źródła opinii konsumentów na rynku roślinnych zamienników mięsa, greenwashing jako forma komunikowania marketingowego niektórych przedsiębiorstw, wykorzystanie krótkich form audiowizualnych w komunikacji marketingowej banków i instytucji finansowych, wykorzystanie podcastów w celach reklamowych i zaprezentowanie perspektyw ich rozwoju jako narzędzia marketingowego, budowanie wizerunku marki poprzez komunikowanie działań CSR w mediach społecznościowych, identyfikacja kluczowych obszarów działalności marketingowej, które współcześnie realizowane są za pomocą chatbotów, wykorzystanie narzędzia sztucznej inteligencji do tworzenia treści – Rytr – w codziennej pracy kreatywnej agencji digital marketingu Kaizen Ads (case study), wykorzystanie sztucznej inteligencji w kontekście projektowania User Interface (UI) i User Experience (UX), identyfikacja wpływu sztucznej inteligencji na komunikację organizacji z interesariuszami. Publikacja stanowi wielopłaszczyznowe opracowanie wpisujące się w dyskusję na temat współczesnych zagadnień dotyczących sfery komunikacji marketingowej.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again