Brak okładki
E-book
W koszyku
Głównym tematem publikacji jest przybliżenie poziomu wirtualizacji zachowań konsumentów usług bankowych oraz autorskiej typologii konsumentów na tym rynku. Do celów metodycznych pracy zaliczyć należy rozstrzygnięcie problemów koncepcyjno-metodycznych związanych z badaniem wirtualizacji zachowań konsumentów usług bankowych, w tym ocenę przydatności poszczególnych metod w analizach wirtualizacji zachowań konsumentów. Celem aplikacyjnym pracy jest wskazanie możliwości i obszarów praktycznego wykorzystania wiedzy na temat wirtualizacji zachowań konsumentów usług bankowych w procesie podejmowania strategicznych decyzji marketingowych w bankach. Przedmiot badań w publikacji stanowią zachowania konsumentów usług bankowych, w szczególności poziom ich wirtualizacji oraz czynniki je kształtujące. W niniejszej monografii podjęto m.in. następujące zagadnienia: konsument i jego zachowania w warunkach wirtualizacji, pojęcie i charakterystyka rynku usług bankowych, proces wirtualizacji usług bankowych oraz specyfika rynku usług bankowych w Polsce w warunkach wirtualizacji, ewolucja badań i stan wiedzy w obszarze wirtualizacji zachowań konsumentów usług bankowych, prezentacja wyników autorskich badań bezpośrednich dotyczących wirtualizacji zachowań konsumentów w ujęciu mimetycznym oraz procesu decyzyjnego konsumenta w kontekście wirtualizacji. Pracę zakończono wnioskami o charakterze poznawczym i aplikacyjnym wynikającymi zarówno z części teoretycznej, jak i praktycznej. Omówiono ograniczenia pracy i wskazano możliwe dalsze kierunki badań w tym obszarze.
Pliki multimedialne:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej